SAKUL AND WANINTORN SUPAP / พิพัฒน์ ปานชื่น วิเชียร ธำรงโสตถิสกุล และวนินทร สุภาพ, Phiphat Panchuen, Wichian Thamrongsotthi. The Effects of Learning Activity Management using a Concept Attainment Model Cooperating with Total Physical Response on Mathematical Concept and Learning Retention on Parabola Topic for Mathayomsuksa III Students / ผลการจัดกิจกรรมการเรียนรู้คณิตศาสตร์โดยใช้โมเดลการได้มาซึ่งมโนทัศน์ร่วมกับการสอนแบบตอบสนองด้วยท่าทางที่มีต่อมโนทัศน์ทางคณิตศาสตร์และความคงทนในการเรียนคณิตศาสตร์ เรื่อง พาราโบลาของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3. Journal of Community Development Research (Humanities and Social Sciences), [S.l.], v. 8, n. 3, p. 116-124, dec. 2015. ISSN 2985-0231. Available at: <https://www.journal.nu.ac.th/JCDR/article/view/1099>. Date accessed: 01 may 2024.